2 Haziran 2011 Perşembe

Son 10 gün

Günler geçiyor. Mitingler, açık oturumlar, siyaset içerikli bir sürü program ve haberler... Son 1 aydır içimiz dışımız siyaset oldu. Sürekli gündemde siyaset var. Genel başkanlar çıkıyor, vaadlerini halka sunuyor ve yapılanlar, yapılacaklar bir bir anlatılıyor. Anlatılıyor da bu anlatılanların hepsi yapılacak mı gerçekten? Tabii ki hayır bunların çoğu yalan. Siyasetin temel kuralı değil mi zaten yalan söylemek, halkı kandırmak. Bu böyle gelmiş ve böyle de gidecektir. Ama biz sorgulayarak, iyice gözlemleyerek kimin daha samimi, kimin daha net olduğunu anlayabiliriz diye düşünüyorum. Her ne kadar hepsi aynı olsa da inceleyip kendimize yakın olanı bulabilirz. Bir de böyle düşünenler var. Geçenlerde arkadaşlarımdan birisine, "Seçmen kağıdın gelmiş mi, nerede oy kullanacaksın?" diyorum. "Bilmiyorum ki! zaten kullanmayı düşünmüyorum. Kime vereceğim ki, hepsi aynı değil mi?." diyor. Bence yanlış düşünüyor. Ülkede olup bitenleri gözle biraz. Kim senin düşüncelerine uygun kim senin haklarını savunuyorsa ona ver. Neden oy verme gibi bir temel vatandaşlık hakkını kullanmayasın ki? Benim buradan tavsiyem, herkes sandık başına gitsin ve oyunu kullansın. Ama lütfen biraz sorgulayarak bakın işe. Bugüne kadar sorgulamamışsanız da şu son 10 gün içerisinde sorgulayarak kullanın oyunuzu. Siz de babanızın oy verdiği partiye oy verenlerden olmayın, özgürce kendi düşüncenize uygun olan partiye verin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder